Koncz Zsuzsa: Csodálatos világ

Én nem tudom másképp, csak ennyit tudok
és hiába kérnéd, mást nem adhatok.
Jöhet egy másik, aki többet ígér
és szebben dalol majd őmeg én.

Ígérd, hogy más lesz az életünk,
Ígérd, hogy szebbet nem is képzelhetünk

A cél a győzelem az mindent szentesít
Ha győzni akarsz, csak az ígéret segít

Én nem tudom másképp, csak ennyit tudok
a csodák helyett, csak egy mosolyt adhatok
Né kérd, hogy higgyem amit nem hiszek
Nem tudok járni a víz felett

Ígérd, hogy szebb lesz az életünk
Ígérd, hogy szebbet nem is képzelhetünk

A Föld forog velünk a Nap körül tovább
Itt élünk kedvesem (s) ez itt a mennyország

Csodás világ
Semmit se hall, semmit se lát
Csodálatos világ
Elárulja mindig önmagát

Hogy mit lesz a végén, nem tudhatom
Sötétben élek, a fényről álmodom
Honnan jöttem, hová megyek
Ha tudnám a választ elmondanám neked

Nem tudom, hogy miért vagyok itt - nem tudom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése