P. S. I love you

"Már nem érzem, hogy mellettem lenne, azt hiszem már nincs itt. Azt hiszem elhagyott...végleg elment."

"Milyen önhittek vagyunk mi, úgy félünk az öregedéstől, hogy ész nélkül hadakozunk ellene. Észre sem vesszük, hogy mekkora kiváltság, ha van kivel megöregednünk. Valakivel, aki nem csinál belőlünk tömeggyilkost, vagy nem zúzza szét az önbecsülésünket."

"Drága Holly!
Nincs sok időm. Nem a szó szoros értelmében, hanem azért, mert éppen fagyit veszel és mindjárt visszajössz. Úgy érzem ez lesz az utolsó levél, mert már csak egy dolgot kell elmondanom neked. Nem azt, hogy soha ne felejts el, vagy hogy vegyél egy lámpát, tudsz te gondoskodni magadról nélkülem is. Hanem azt, hogy veled új ember lettem, megváltoztattál. A szerelmed érlelt férfivá, Holly, és ezért örökké hálás leszek. Most szó szerint. Egy dolgot ígérj meg nekem: kérlek, ha szomorú leszel, vagy bizonytalan, vagy elveszted a hited önmagadban, próbáld meg az én szememmel látni magad. Köszönöm, hogy a feleségem voltál. Nem bánok semmit sem. Szerencsés ember vagyok. Te az életem voltál, de én csak egy fejezet a tiédben. Lesznek továbbiak, ígérem. És a legfontosabb, a lényeg: ne félj újra szerelmes lenni. Figyeld a jelet, azt amitől véget ér az addigi életed.
Utóriat: mindig szeretni foglak!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése