"Valaki itt járt a házban, és hagyott egy cédulát Charlie-nak, amelyből megtudhatta, hol talál meg. Abban a pillanatban, amint erre ráébredtem, borzalmas gyanú támadt bennem. Felrohantam a szobámba, bevágtam és kulcsra zártam magam mögött az ajtót, aztán odarohantam az éjjeliszekrényen álló CD-lejátszóhoz. Úgy tűnt, minden pontosan úgy van, ahogy hagytam. Megnyomtam a lejátszó tetejét. A retesz engedett, a tető lassan felnyílt. Üres volt. A Renée-től kapott fényképalbum a földön feküdt az ágy mellett, pontosan ott, ahol hagytam. Reszkető kézzel kinyitottam. Nem is kellett továbblapoznom az első oldalnál. A kis fémsarkokból hiányoztak a képek. Az egész oldalon nem volt semmi csak az én kézírásom, ahogy az aljára odafirkáltam: Edward Cullen, Charlie konyhájában, szeptembe 13. Tovább nem is néztem. Biztos voltam benne, hogy nem végzett félmunkát. Minden olyan lesz, mintha soha nem is ismertél volna - igen, ezt ígérte nekem. Éreztem a sima padlót a térdem alatt, aztán a tenyeremen, és amikor az arcbőrömhöz nyomódott, abban reménykedtem, hogy elájulok. De nem, legnagyobb csalódásomra nem veszítettem el az eszméletemet. A fájdalom hullámai, amelyek idáig csak körbemostak, most feltornyosultak, átcsaptak a fejem fölött, lerántottak a mélybe... És nem jöttem föl a felszínére többé."
(Stephenie Meyer - New Moon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése